ponedeljek, 4. oktober 2010

Dodana vrednost



Voda prestopi bregove in zalije glavni trg. Mestne oblasti trg do nadaljnjega zaprejo ter se besno lotijo načrtovanja in odpravljanja vodenega stanja. Trgovinice, restavracije in bari zaklenejo svoja vrata, saj zaradi zapore ni nobenih ljudi na spregled. Stanje označijo za nekaj groznega in ljudi z zaporo obvarujejo pred morebitnimi nevarnostmi. Za vsak slučaj, če bi komu spodrsnil in bi se opotekel in bi se zmočil in bi… že kaj. In itak se ne spodobi imeti vode na glavnem trgu.

Voda prestopi bregove in zalije glavni trg. Mestne oblasti postavijo po njem klopi. Eno za drugo in tako ustvarijo nekakšen mostič. Nič posebnega, ravno toliko, da je. Za tiste, ki želijo občudovati neobičajno moker obraz mesta, a ne od preblizu. Trgovinice, restavracije in bari so odprti in polni zadovoljnih, bosonogih ljudi, ki jim strežejo brezhibno urejeni natakarji v gumijastih škornjih. Ljudje z zavihanimi hlačnicami in čevlji v rokah uživajo.

V Benetkah so, kajčeštaklemamo, sprejeli stanje in ga obrnili sebi v prid. Gostinci so sporočali, da je vse v najlepšem redu, v živo igrana klasična glasba tudi. Nobene panike. Sporočilo sprejeto. Mladi seveda, pa tudi starejši ljudje in tisti iz višjih slojev so capljali po vodi, pili kavo, fotografirali, opazovali. Nekaj prvinsko sproščenega jim je žarelo iz oči. To, kar se v običajnem privzdignjenem blišču beneškega vsakdana redko opazi.

S turisti preplavljene poplavljene Benetke so dokaz, da je dodana vrednost lahko marsikaj. Celo kaj, kar se običajno razume kot odvzem vrednosti. Tako so uspeli tudi v družbi Avis, ko so sporočali, da so sicer drugi najboljši v branži, ampak se pa zato bolj trudijo. Do takrat se nihče pri zdravi pameti ni glasno hvalil, da je drugi, to bi bil odvzem vrednosti. Z drugačnim pogledom pa se je njihova slabost spremenila v dodano vrednost.

S kreativnim pogledom in samozavestnim nastopom je marsikaj mogoče.

Ni komentarjev:

Objavite komentar