torek, 12. oktober 2010

Naj živi BTL oglaševanje!

(izložba zavarovalnice Assicurazioni Generali v Benetkah)

Še dobro, da sredstev za oglaševanje ni več na pretek. Zato smo se iz klasike tvoglasradiogigant premaknili tudi do medijev pod črto (below the line - BTL). Takšni načini komuniciranja pritegnejo pozornost in omogočijo interaktivnost in pristen stik z blagovno znamko, pa še ciljno skupino lažje ujamemo.

Tale posrečena oblika oglaševanja, ki so jo na Markovem trgu v Benetkah, po stilu fotografije sodeč, izvedli že pred več desetletji, je primer BTL oglaševanja. Medij: lačni golobi. Sredstva, vložena v oglaševanje so skrajno pičla: ptičja piča. Sporočilo o blagovni znamki zavarovalnice Assicurazioni Generali se je zagotovo prenašalo od ust do ust ter prek fotografij. V tistem času, ko tovrstnega kreativnega oglaševanja še niso bili vajeni, pa sploh. Veliko bolj opazno in zapomnljivo kot marsikateri drag oglas v medijih nad črto (above the line - ATL).

Če bi se kaj takega zgodilo danes, bi ljudje za kanal širjenja dogodka zagotovo uporabili tudi Facebook, blog, MMS, SMS in/ali telefonski klic. Vest o dogodku bi se tako kot blisk raznesla po celi državi (a i šire, and wider).

Kaj je lepšega za oglaševalca kot to, da ljudje zastonj in z veseljem delajo zanj! Le nekaj finega si je treba izmisliti, pa je.

2 komentarja:

  1. Super ideja. Bomo ob priliki skopirali, hehe ...

    OdgovoriIzbriši
  2. izvolite! še posebej priporočam, če prodajate hrano za male živali. ne priporočam pa, če ste npr. banka. dekodiranje sporočila bi znalo biti kaj v stilu: dal jim bom svoje prihranke, potem bodo pa bodo izginili. lahko pa se odločite za originalnost in se javite, pa skupaj izsnujemo kaj čisto novega. :)

    OdgovoriIzbriši