sreda, 3. november 2010

Tu smo zaradi vas

Potrošnik to malokrat začuti. Pa bi moral zelo pogosto, če ne vedno, ko kaj kupuje. Vsaj pri tistih, ki si želijo, da bi se vrnil. Sploh zdaj, ko se kupuje manj in je vsaka stranka dragocena.

En tak samozadostni odnos, ki me je jezil, sem izkusila z Elektro Ljubljana. Noben dopis in pogovarjanje po telefonu ni pomagalo, naredili so po svoje.

A nekatera podjetja plavajo nad to samozadostnostjo. Z enim takim sem imela virtualno bližnje srečanje danes. Gen-I ponuja cenejšo elektriko. Že kakšen mesec gledam gigant plakate, a se ne morem spraviti raziskovati. Zamenjava ponudnika je zagotovo strašno komplicirana in vzame veliko časa.

Danes pa me prime in grem na splet in v štirih minutah vse opravim. Če pri kakšni postavki ne razumeš, kaj hočejo od tebe, se ti odpre fotografija računa, kjer je natančno označeno, katero številko moraš prepisati. Ponudijo se tudi, da oni uredijo plačilo preko trajnika. Če se ti kje zatakne (kar je zaradi nazornih slikic praktično nemogoče), te čakajo na brezplačni telefonski številki. Po oddaji dobiš na mejl sporočilo, da boš v kratkem prejel dva izvoda pogodbe, ki ju podpišeš in vrneš v kuverti z že plačano poštnino.

Fokus na človeka/potrošnika je temelj za uspeh.

Bajka @: http://www.pocenielektrika.si/Obrazci/ZbiranjePodatkovGO.aspx

Ni komentarjev:

Objavite komentar